♪♬♬♪از وقتی نیست اینجا تاریکه روزاش یه مشت یادگاری ازش موند جاش♪♬♬♪

♪♬♬♪میرم تو فکرشو و میخندم بی دلیل یادش بخیر خنده هامو دوس داشت♪♬♬♪

♪♬♬♪یکی بگه اشتباه رفتم کجاشو خودشو خواستم همیشه از خداشو♪♬♬♪

♪♬♬♪کی گفته رد نمیشه دیگه از این ورا مگه میشه من که میشنوم صداشو♪♬♬♪

♪♬♬♪همیشه رفتیو به جات برگشتم هی منو نذار تو امید برگشتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪بعد تو دل بریدم از همه هی نرو بیا پیر شم از رفتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪همیشه رفتیو به جات برگشتم هی منو نذار تو امید برگشتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪بعد تو دل بریدم از همه هی نرو بیا پیر شم از رفتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪فک نکن تورو توی این دلم کشتمو این دیوونه که صدبار بهت میگفت نرو♪♬♬♪

♪♬♬♪بیخیال شو فراموش کردنت کار من نیست تو که خوب میشناسی من بی عرضه رو♪♬♬♪

♪♬♬♪ببخش منو اگه دیگه مال من نیستی ببخش اگه منو یاد تو میندازه هرچیزی♪♬♬♪

♪♬♬♪میدونی آروزم شده حتی تورو از دور دیدنت ببخش منو اگه هیچوقت نبخشیدمت♪♬♬♪

♪♬♬♪همیشه رفتیو به جات برگشتم هی منو نذار تو امید برگشتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪بعد تو دل بریدم از همه هی نرو بیا پیر شم از رفتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪همیشه رفتیو به جات برگشتم هی منو نذار تو امید برگشتنت♪♬♬♪

♪♬♬♪بعد تو دل بریدم از همه هی نرو بیا پیر شم از رفتنت♪♬♬♪

 

منبع:گیتار موزیک